13 Nisan 2013 Cumartesi

Paylaşma zamanı...

Gönderen hayalieren zaman: Cumartesi, Nisan 13, 2013



Evde vakit geçirmekten keyif alsam da en çok gitmeler keyiflendiriyor beni. Hazırlık aşaması acayip ritmimi değiştiriyor. Mutlu oluyorum bavul hazırlamaktan ve gitmeden önce bol bol blog okumaktan. Sonra bir de dönüşü var en kallavisinden. En büyük yolculuk insanın kendi içine yaptığı yolculuktur diyorum bolca düşünüp hayal ediyorum yeni yerleri.

En çok O AN'ları, saniyelik kareleri, zamanla hatırlamak anlatmak yaşatıyor sanki beni. Eee paylaşma zamanı geldi, yapabilir miyim acaba düşünceleri arasında başlıyorum buradaki mecraya...

Haksızlık olmasın şimdiye kadar gördüklerime, öğrendiklerime diye yer alacak sırayla burada.

Artık kolay gele bana.

Not: Fotofraf İstanbul' da lale zamanından.

1 yorum :

NETRUN dedi ki...

hayalieren!!! her gittiğin yere beni götüüürrr! :) iyi ki böyle bir karar almışsın ve bizlerle paylaşmışsın.. yapabilir miyim düşüncesi yersiz bence.. bal gibi de dört dörtlük yapmışsın.. ellerine, ayaklarına, emeğine sağlık..okurken keşke ben de gidebilsem hissini uyandırmak bile ayrı bir meziyet.. lütfen devam et, paylaşımlarından mahrum bırakma.. NETRUN

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea