16 Nisan 2013 Salı

Prag- Old Town Eski Kasaba Meydanı

Gönderen hayalieren zaman: Salı, Nisan 16, 2013
Bu satırları okurken fonda alttaki şarkı olmalı. Yüreğe Prag özlemi düştüyse eğer iyi gidiyor. Güzel şarkı, Prag sokaklarında çekilmiş güzel bir klip, keyiflendirici... Mutlu eder beni. 


Prag Old Town
Tyn Klisesi
                                   
Prag' a dair hatırladığım en güzel ''O an'' meydanda oturduğumuz andır. Kesinlikle tavsiyem hava kararmadan orda olun ve yavaş yavaş ışıklandırılırken orta çağ masalını izleyin. Rüzgar hafifçe eserken, akşamın tadını çıkarın şehrin kalbinde... Özledim sanırım...Klip iyi geldi.

Old town Prag
Astronomik Saat Kulesi
Her saat başı Astronomik Saat Kulesinde bir kukla geçişi düzenlenir. Farklı bir andır. Kısacık sürer ve turistler tarafından çoşkulu alkışla sonuçlandırılır. Bu heyecana ortak olmak için sayfanın altındaki video' yu izleyebilirsiniz. Saat 15.yy 'da Hunuş Usta tarafından yapılmış ve saat ile birlikte ünü ülkeyi aşınca Kral tarafından gözlerine mil çektirtilerek kör yapılmış başka ülkelerede bu saatten yapamasın diye.







3 yorum :

Eda dedi ki...

Tebrik ediyorum arkadaşım ,, çok beğendim, gidip göremediğimiz, göremeyip bilemediğimiz birçok şey hakkında paylaşımda bulunman çok etkileyici... çok gezip, çok paylaşman dileğiyle;)

Adsız dedi ki...

müzik harika.. video harika.. yazı harika..
siten sayesinde gitmek için hayal ettiğim epey yer oluşmaya başladı.. nolcak bilmiyorum :))) NETRUN..

Fevziye dedi ki...

Anlatim seklin cok guzel begeniyorum... sohbet ediyormus gibisin çok hoş...

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea