12 Temmuz 2015 Pazar

Yenilenmek için ...

Gönderen hayalieren zaman: Pazar, Temmuz 12, 2015
Öyle çok yoğun sayılmam.  İşimi, bakışımı, duruşumu ve önceliklerimi değiştirdim. Kısaca bana iyi gelen ne varsa yaptım. Yenilendim. Fakat o arada buraya bir nokta bile koymadım. Sanırım yeni işin bambaşka sektör olması, yepyeni kavramlar ve sıfırdan başlamanın yorgunluğu...


Gerçi ben hep söylerdim belli bir yaştan sonra sıfırdan başlayabilme cesareti gösterebilenlere bir de hobisinden para kazanabilenlere hayranım diye. İşte tam da birinciyi yaptıktan sonra farkettim tam da o cesareti gösterdiğimi... Benim için zor kararlar çünkü bunlar. Ama olduğum noktadan çok memnunum çok şükür. Çünkü insanın ruhuna iyi gelen bir işi yapması ne güzelde bir şeymiş. Bu konuda daha iyi bir noktaya geldiğimi de görürüz inşAllah :) Ne de olsa zaman planlamaya gelmiyor herşey zamanı gelince oluyor. Ben evrene iyi mesajlar göndereyim yeter.

Bu süreçte beni anlayan, destekleyen ve benimle aynı adımı atan diğer iki arkadaşıma da çok teşekkür ederim. Ve onlarında cesaretini tebrik ederim. Yepyeni şehir umarım iyi gelir :)

Klibi daha önce de paylaşmıştım diğer medya hesabımdan. Düzenleme yaparken tekrar karşıma çıktı. Ve tekrar sevdim kendisini. Bol bisikletli olması büyük etken tabi ki.

Cesaret bekleyenlere gelsin.


Not: 29.saniye deki kız sana benziyor demiştim dimi daha önce.








1 yorum :

Adsız dedi ki...

Evet, demiştin :)

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea