31 Aralık 2015 Perşembe

hayalieren mutlu yıllar dilerrr :)

Gönderen hayalieren zaman: Perşembe, Aralık 31, 2015
Konseptim ve ben Musmutlu başlangıçların olacağı bir yıl olsun demişmiydik :) 

Kar taneleri kadar huzurlu, sessiz, temiz bir yıl, dileğimdir ülkem adına. 

ve bana yine kıta aşmalı, okyanus geçmeli ve yine bol keşifli bi yıl dilerim...

Ne de olsa yeni yer görmeden 2 hafta önce, gördükten sonra da en az beş altı ay o heyecanla yaşabiliyorum :)

Her yeni yerde de algım bir başka açılıyor.  Dünyam genişliyor. Hayata karamsar bakanlardan daha da uzaklaşıyorum. Eskiden üzüntü duyabileceğim şeyler, şimdi komik geliyor.

Evet evet kabul ediyorum olgunluk yaşımdayım :)

Sevildiğinizi çok ça hissedeceğiniz sıcacık başlangıçların olduğu bir yıl olsun inşAllah ...






0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea