24 Şubat 2015 Salı

Aamir Khan - P.K Peekay

Gönderen hayalieren zaman: Salı, Şubat 24, 2015
Valla ben bu adamın filmlerini seviyorum bilen biliyor. Öyle uçlarda yorum yapmayacağım ama kısaca filmi çok SEVDİM.

Ben son filminde gittikçe Amerikan filmlerine yaklaşıyor diye düşünmüşken yine tadından yenmez bir hint filmi ile karşılaştım.



Öyle bambaşka bir konudan çıkıp, konu nasılda kimsenin konuşamayacağı konular üzerinden geçip nasılda güzel bir aşk hikayesine dönüyor anlayamıyorum. Yine bu geçişler arasında kafanızda deli sorular ile boğuşurken müzik ve dans sizi kenara çekiyor.


Aamir Khan kendi ülkesindeki sorunların çıkış noktası ile başlıyor. Hindistanda yaşayan bir sürü din' den alıntılar yaparak din, inanmak, sorgulamak, gelenekler, tabulardan çıkarak sorulara yöneltiyor sizi.
Açıkçası bu aşamada hiç bir insanı kırmadan film çekmek cesaret işi. 

Kendinize geldiğinizde dinlere saygıyı,din algısını sorgularsınız ama önce bırakın kendinizi filme... :)

Sonraki sahnelerde senaryo kendini gösteriyor ve siz yine nasıl yani oluyorsunuz. 

Kısaca yine beklemediğiniz düşünmediğiniz bir film ile karşılaşıyorsunuz. Sanırım en çok bunu seviyorum Aamir Khan filmlerinde. Bir çok şeyi barındırıyor süprizlerle dolu ve tahmin ettiğiniz gibi olmuyor. Samimi oyunculular, sıcacık diyaloglar, renkli sahneler ve mekanlar.


Filmin adı P.K Peekay. Anlamı mı bilmiyorum. Çünkü farklı şeyler yazıyor. Emin olduğum güvenilir bir kaynak bulursam da eklerim.

Hadi gene iyisiniz filmde gülmek için de ağlamak için de çok şey bulacaksınız... Altta ki video filmin en güzel sahnelerinin geçtiği mekanlar ve oraya bu yaz gitmeliyim dedirtiyo. Burdan da duyurmuş olalım.  :)))) İzinler ayarlansın. Hesaplar yapılsın. Haritalar, yollar, mekanlar çalışılsın. Hafta sonu kahvesi için güzel mekan ...


Filmin müzikleri çok güzel cümlesi ile de bitirelim. Ben duygusal olanı paylaştım. Çünkü mekan çok iyi. Eğlenceli olanlardan bolca var zaten. Veee içinde bisiklet olması paylaşımımda çok etkili de olmuş olabilir :)

Not: İzlemeyenleri mutlaka uyaralım.Zorla Aamir Khan fanı yapalım. Bu linki de yayalım :)

Son not: Aamir Khan 'ı tanımayan var mı acaba ?






iyi Seyirler olsun...

0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea