29 Kasım 2015 Pazar

Singapur Marina Bay

Gönderen hayalieren zaman: Pazar, Kasım 29, 2015
Singapur Marina Bay Singapur'un  en güzel yerine konumlandırılmış gecesi de gündüzü de farklı görünen güzel bina.
Singapur Bay MArina

Mimarlık açısından da farklı. Hatta yapılışı hakkında da belgeseli bile çekilmiş. İzlemek isterseniz tıklayınız. Fotoğraflardan çok belli olmasada her katta yeşillik ve bol çiçek var.

Singapur' u panaromik görmenin tadına varmak için ücret ödeyerek en üst kata çıkılabiliyor. Ama havuza girmek için hotel müşterisi olmak gerekiyormuş.

Gökyüzünde havuz mantığı ve uçurumda yüzüyormuş hissi yaşamak keyifli olsa gerek. Ama otel gerçekten çok pahalı ve havalı :)

Singapur Bay MArina

Giriş katında ise üzerinde etiketleri olmayan/olamayan markaların olduğu bol bol mağazaları var. Ben en çok Cathkitdston da vakit harcadım. Herşeyi sevdim kokladım :)

Tasarım ürünlerin olduğu mağazaları ve seyahat konforu için ürünler yapan dükkanlarını bol bol gezdim.
Fiyatları benim için pek almalık olmadığı için gezebildim sadece. Ama şehrin her yerinde daha ekonomik fiyatlı mağazaların bol olduğu avm'ler de var.

Singapur Bay MArina


Ayrıca otel konseptine uygun olarak Venedik sandalına binip alt katı gezebiliyorsunuz.

Son gün akşamı marina kısmında kahvelerimizi içerken yapılan lazer gösterisi ile çok daha keyifli göründü otel. Renkler, ateşler, sessizlik, önümde kahvem ve tatlım, başka yarım küre de olma hissi çok büyük nimetti. Çok keyif aldım ben Singapur' dan çoookk. İyi ki orda olmuşuz. Sanırım uzun yıllar kendisini yad edeceğim.

Singapur Bay MArina


Akşamları marina kısmı çok daha keyfli. Gündüzün sıcağından sonra (ki gecesi de çok sıcak ) tam yürümelik hava oluyor. Siz de bol bol keyfini çıkarın.

Sıradaki yazı bi kaç güne yayında :) Bir önceki yazıda kendime verdiğim sözü tuttuğuma göre bunu da tutarım inş. :)

Sevgiyle hayalieren.


0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea