30 Kasım 2015 Pazartesi

Singapur Zoo

Gönderen hayalieren zaman: Pazartesi, Kasım 30, 2015
Şehrin dışındaki aktiviteleri oldum olası çok sevmişimdir. Herşeyden uzaklaştığım için olsa gerek genelde en güzel anıları buralarda yaşıyorum ben. 

Singapur Zoo

Daha önce Prag Zoo' ya gitmiş bizdeki hayvanat bahçesi anlayışının çok çok üstünde olduğunu görünce çok memnun kalmıştım. Singapur' da tekrar hayvanat bahçesine gitme tereddütü yaşasam da şimdi iyi ki gitmişiz dedim.

Buradaki hayvanat bahçesi ise beni daha da çok şaşırttı ve çok mutlu etti. Bir çok hayvan yaşam alanında, kafesler olmadan özgürce dolaşıyor, goriller, şempazeler oradan oraya sallanıyor, önünden karaca geçiyor, yarasalar ile göz göze geliyorsun.


Singapur Zoo

Hatta kameranı Lemur'un burnuna kadar sokabildiğin için de eğlenceli dakikalar yaşıyorsun!


Singapur Zoo

 Hem de hiç de istifini bozmuyor. :) Şimdiden yazayım o hayvancağızı o kadar rahatsız eden biz değiliz. Lemur' da nasıl bir göz rengi varmış ya maşallah.

Singapur Zoo

Kuşları, kelebekleri, sincapları saymıyorum bile.


Singapur Zoo


Burada gerçekten çok şükrettim ve bol bol tefekkür ettim. İnsanlığın böyle hayvanat bahçesi yapabiliyor olması ne güzel. Kocaman ormanın içine, ormanı harap etmeden, hayvanları sıra sıra dizmeden de yaşam alanları oluşturulabiliyormuş. 


Singapur Zoo

Hayvanlar kafeslere konulmadığı gibi  sanki kafeste olan bizdik ve sadece insanlara korunma alanları yapılmış gibiydi.


Singapur Zoo

Biz parka saat 15:00'e kadar zaman ayırmıştık ama tabi ki yetmedi tam gün buradaydık ve son anları da koştura koştura yetiştirdik. Her ne kadar söylenen saat daha az olsa da mutlaka düşündüğünüzden daha fazla vakit harcıyorsunuz. Güzel fotoğraf yakalama çabası, hiç görmediğin belki de hiç bu kadar yakın olmadığın, bir daha olamayacağın hayvanlar ile daha fazla vakit geçirme isteği zamanını alıyor da alıyor.


Singapur Zoo

Parkın içinde 4 durak noktası var. Girişte tram'a para verince yürüme mesafesinde yorulmadan giriş yapıp haritadan gideceğiniz noktaları işaretlerip gün içinde tram ile noktalar arası geçiş yapabiliyorsunuz. Tram yol boyunca noktalar arasında kısa kısa bilgiler veriyor ve gün içinde sınırsız binebiliyorsunuz. Özellikle programlara yetişmek için tram biletini de almanızı öneririm. Aslında yürüme mesafesi de çok sayılmaz ama sıcak o kadar yoruyor ki sizi arada dinlenme molası gibi geliyor.


Singapur Zoo

Girişte hemen "Feeding Time" ları kontrol etmeyi ve "Gösteri Saatlerini" not almayı unutmayın. Gösteriler gerçekten çok keyifli ve süprizli.

Çoluk çocuk olmadan da her insanın görmesi gerektiğine inandığım, hele ki benim gibi yeşildir doğadır hayvandır hepsi bir arada olsun diyorsanız buraya tam bir gün ayırın ve mutlaka arada atıştırmalıklarınızı yanınıza almayı unutmayın.

Atıştırmak içinde çok güzel mekanları var aslında ama olmadık yerde yemek yemek zaman kaybı. Bunun için mideyi bastırıp yemek yeme zamanını ile dinlenme zamanını birleştirince daha verimli bir gün oluyor. 


Singapur Zoo


Biz gittiğimizde hava açık olduğu için önce hayvanat bahçesi sonra da "River Safari" kısmını yaptık. Biletlerinizin daha uygun fiyatlı olması için mutlaka internetten veya otel görevlisinden önceden almayı unutmayın. Böylece bilet almak için de zaman kaybetmezsiniz. Ayrıca girişteki makinalardan da kredi kartınız ile satınalma yapabilirsiniz. 


Singapur Hayvanat Bahçesi

Biz ''Singapur Zoo'' ve ''River Safari'' kısmı için bilet aldık. River safarinin içinde yer alan bot kısmını satın almasanız da olur. Biz ikili paket şeklinde aldığımız için bizimkinin için de zaten vardı.

Singapur Hayvanat Bahçesi

Ulaşımı ise rahat ve otobüs yeşili bol olan alanlardan geçiyor.

Not: Dünyanın en harika hayvanat bahçesi olsa da, en mükemmel yaşam alanı oluşturulsa da kutup ayısının burada oluşuna üzülüyorum ben.







0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea