20 Ağustos 2013 Salı

Kitap...

Gönderen hayalieren zaman: Salı, Ağustos 20, 2013
Kültür Aş.'nin çok güzel kitapları var. Özellikle kütüphane de olması gereken kitapları bu tarz yerlerden almayı seviyorum.

Son zamanlar aldığım kitapları da paylaşmak istedim. Çünkü bugünlerde indirimde. Eğer siz de indirimleri takip etmek isterseniz inceleyin derim.

İstanbul 'un yüzleri Serisi

Evliya çelebi' nin kitap okurken resmedilmesi hoşuma gitti. Çünkü ben onu hep omuzunda heybesi, az biraz azığı ile bolca yürürken hayal etmiştim. Acaba kitap ile nereye gideceğini mi düşlüyordur?

İstanbul 'un yüzleri Serisi

İstanbul 'un Yüzleri  serisinin bir çok versiyonu mevcut mutlaka biri ilginizi çekebilir. Örneğin İstanbul' un 100 lezzeti, 100 sufisi, 100 ağacı, 100 kaybolan eseri ...

Benim tercihim İstanbul'un 100 İlim ve Fikir Adamı'ndan yana oldu şimdilik.

Aşağıdaki kitap ise Yavuz Bahadıroğlu' nun ''Osmanlı Sultanları'' adlı kitabı. Kitabın iç tasarımını, hafif eskitme tarzı kullanılmasını ve görsellere bolca yer vermesini sevdim. Padişahlar hakkında kısa ve net cümleler ile 1-2 sayfalalık bilgiler veriliyor. Konulara arada hatırlamak, bağlatıları düşünmek için güzel hazırlanmış bir kitap. Tavsiyedir.

Yavuz Bahadıroğlu - Osmanlı Sultanları




0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea