31 Ocak 2015 Cumartesi

Geçtim Ama Tiyatrodan

Gönderen hayalieren zaman: Cumartesi, Ocak 31, 2015
Konusu ilk etapta uzak görünebilir. İlgi çekmeyebilir. Fakat oyunun aralardaki ince espirileri, eğlenceli oluşu ile iyi ki gittim dediğim pişman olmadığım ve tavsiye edebileceğim bir oyundur. 

Geçtim Ama Tiyatrodan


Her dönem geçerli olan iktidar savaşları ile konusu çok da uzak kalmayacaktır. 

Sanırım beni her zaman etkileyen şey oyunun interaktif oluşu bu oyunda yerli yerince güzelce kullanılmıştı.

Geçtim Ama Tiyatrodan


Oyunun künyesinde yazan ise ;

Yeton Neziray’ın kaleme aldığı, Senem Cevher’in çevirisini yaptığı oyun, Kosova Devlet Tiyatrosu’nda geçmektedir. Uzun zamandır Devlet Tiyatrosu’nda çalışan ve maaşlarını alamayan tiyatro sanatçılarına Spor Bakanı Sekreteri tarafından bir emr-i vaki teklif gelir. Başbakanlık, Kosova’nın bağımsızlığını ilan edeceği tarihte sanatçıların bir gösteri yapmalarını ister. Ancak bağımsızlık günü belli değildir. Dahası başbakanlık genelgesinde konu sınırlaması sansür getirmiştir. Bu süreçte tiyatrodaki oyuncular, yapım için çalışmaya başlarlar. Ancak karşılarında devlet bürokrasisi, rüşvet, çıkarcılık ve sahtekârlık vardır.

Geçtim Ama Tiyatrodan

0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea