12 Ağustos 2015 Çarşamba

Bugünlerde ...

Gönderen hayalieren zaman: Çarşamba, Ağustos 12, 2015
Bugünlerde kafası karışık ve yine bekleyişteyim. Umutluyum :) Duadayım...

Hikayeden dersler çıkarıyorum. Sahi ben niye dolanıp duruyorum?


Yine keyif aldıklarımı yapıyorum. Dış dünya ya neredeyse kulaklarımı tıkadım. 

Malum bugünlerde ülke nefes alınacak gibi değil.  

Kendi kendime mutlu olmanın yolarında geziyorum. 

Bugünlerde yine öğrenme döngüsü içindeyim bakalım nereye gideceğim. Hazır işyerinde bu kadar İngilizce konuşmam gerekiyorsa daha fazlası için hikaye kitapları aldım elime.  Gittim bir de fotoğraftaki kalemliği aldım. Zaten bir şeyler yazmanın, okumanın en zevkli kısmıda bu değilmi :) Gideyim de kendime yeni kalemler alayım. Malum kelime defterimiz iki renk olamaz ... :)

Hedefi şuraya yazayım da kendime hatırlatma olsun. Dil tazminatı alcam ben. 

Kafası karışık postan elveda...

Hayat hikayelerimiz heyecanlarımızı paylaşabilen gerçek insanlarla dolu olsun.  Vefa duygusu olan 
silip atamayan insanlar dilerim. 

Sevgiler...

Fondaki müzikte video da sizi bekler. Ne güzel bir tınısı var. Şarkının hikayesi bilen var mı? 

Elveda demiştim dimi :) kaçtım.








1 yorum :

Culturella dedi ki...

Çok keyifli bir şarkı :) iyi calismalar. Bu sıcaklarda ders calismak pek cazip olmasa da beni de bekleyen bir yds var kapida..

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea