9 Mayıs 2016 Pazartesi

Little Boy- Ufaklık

Gönderen hayalieren zaman: Pazartesi, Mayıs 09, 2016

Keyifli, tatlı bir film izlemek isterseniz Little Boy filmini mutlaka izlemelisiniz.

Little Boy


Hele ki bu aralar keyfiniz yok; kendinize, yapacaklarınıza inancınız kalmadı ve tam da toparlanmaya ihtiyacınız var ise ayırdığınız zamana değecek bir film.

Çünkü içinde boyuna rağmen başarmak için sonuna kadar mücadele eden bir ufaklık var. İlham almanız için küçük diyologlar ve esprili anlarla ile durgun ama öğretici yanı ile film sizi sarıyor.



Little Boy


Filmlerin bu hayattan koparıp kenara çeken büyüleyici tarafı beni hep etkilemiştir. Sadece bu film için demiyorum ama iyi öğretisi olan bir film gerçekten bana bir bakış açısı bi keyif anları yaşatıyor. İzledim bitti filmlerini de  okudum geçti kitaplarını da hiç bir zaman sevemedim.

Her filmden öğreneceğim mutlaka bir şeyler vardır belki de ben kaçırmışımdır ama bazıları gerçekten zaman kaybı iken böylesine tatlı hikayesi olan filmi ise kaçırmayın derim. Hele ki kendini yeni bulmaya çalışan genç arkadaşlarıma mutlaka öneririm.






Ayrıca çocuk yetiştiren bireylerin de farklı noktalar yakalayacağını düşünüyorum. O ufaklıkların birey olduğunu unutmayın diye bu tarz filmleri özellikle izlemeniz gerek.



Bu aralar belli konular üzerine yoğunlaşmış filmleri izlemeyi tercih ediyorum. Başarı, özgüven ve inanmak üzerine kurgulanmış filmler favorilerim.




Bir de uzun süredir merak ettiğim, ufak ufak araştırdığım Japon Kültürü üzerine bir kaç sahne yer alması beni yine etkiledi. Şimdi daha çok merak ediyorum. Bu yazı aracığı ile Japonya hayalinin de evrene mesajını göndermiş olalım. İnşallah nasip olur :)






Herkese iyi seyirler olsun. Bol bol tavsiye filmlerine ihtiyacım var haberiniz ola :)


Fragmanı da sizlerle;





0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea