30 Temmuz 2013 Salı

Haşhaşlı ekmek

Gönderen hayalieren zaman: Salı, Temmuz 30, 2013
Haşhaşlı ekmek



Haşhaşlı börekleri oldum olası çok severim. Ekmek konusunda artık farklı tadlar aramaya başlayınca bu sefer haşhaşlı ekmek denemeye karar verdim. Farklılığı sadece üzerini süslemek amacıyla değil hamurun içinde de bolca bulunmasıydı.

Her zaman yaptığım ekmek hamurunu bu sefer şekil verme aşamasında haşhaş ekleyerek dinlendirdim. Haşhaşı azar azar ilave edelim ki hamurda homojen olsun. Ne kadar ekleyeceğinize ise damak tadınıza göre, göz kararı siz verebilirsiniz. Ben küçük ekmek şeklinde yaptımdan her bezede ayrı ayrı kattım.

Malzemeler ve hamurun yapımı için daha önce yaptığım ekmek tarifine bakabilirsiniz.

haşhaşlı ekmek

0 yorum :

Yorum Gönder

 

Hayat gezince
güzel...
Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea